FAQ

Standardowo czas realizacji to u nas 5-7 dni roboczych. Czas ten może się nieco różnić w zależności od dostępności podzespołów i liczby zamówień jakie realizujemy w danym okresie.

Jak najbardziej. Na budowane przez nas komputery udzielamy standardowo 2 lata gwarancji. Gwarancja obejmuje wszelkie wady i usterki z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych. Uszkodzenia mechaniczne również uznajemy w szczególnych przypadkach, np. gdy paczka uległaby zniszczeniu podczas transportu sprzętu kurierem.

Standardową, 2 letnią gwarancję, mogą Państwa przedłużyć za dodatkową opłatą. Cennik znajduje się w naszym konfiguratorze PC.

Gwarancja obowiązuje u nas w trybie door-2-door. Oznacza to, że w przypadku rozpoznania wady fabrycznej, odbieramy od Państwa komputer lub wadliwą część na nasz koszt i odsyłamy działający już sprzęt z powrotem bez żadnych dodatkowych kosztów.

Niewiele. Musisz otworzyć obudowę i wyjąć ze środka pianki zabezpieczające, które zawsze wkładamy na czas transportu. I to właściwie tyle, możesz od razu podłączyć komputer i z niego korzystać. Wszystko jest od razu skonfigurowane, na komputerze zainstalowany jest system oraz najnowsze sterowniki i aktualizacje (w tym aktualizacja BIOS). Jeśli nie masz doświadczenia z komputerami to nie masz się co martwić: wraz z komputerem w pudełku otrzymasz krótką instrukcję pierwszego uruchomienia, która poprowadzi Cię krok po kroku, w jaki sposób prawidłowo podłączyć komputer. 

Przyjmujemy płatności w kilku różnych formach – wybór metody płatności należy do Ciebie:

  • Płatność online (szybki przelew, karta płatnicza, BLIK, Apple Pay, Google Pay, raty, itp.) – operatorem płatności elektronicznych jest serwis Przelewy24
  • Płatność za pobraniem, gotówką u kuriera podczas odbioru przesyłki (lub płatność gotówką u nas w siedzibie, jeśli odbierasz zamówienie osobiście)
  • Płatność przelewem tradycyjnym
  • Leasing – operatorem leasingu jest serwis LeaseLink

Tak. Jesteśmy zarejestrowaną spółką, figurujemy na białej liście podatników VAT. Jeśli zaznaczysz w zamówieniu, że chcesz otrzymać fakturę to oczywiście ją wystawimy i prześlemy w formie papierowej lub mailem.

Tak. Mamy możliwość wystawienia faktury zagranicznej, posiadamy NIP UE. Jeśli chcesz otrzymać fakturę ze stawką VAT 0% to również mamy taką możliwość, ale tylko w przypadku kiedy dostawa towaru będzie miała miejsce poza terenem Polski, np. jeśli komputer ma zostać wysłany do Niemiec i Twoja firma jest zarejestrowana w Niemczech to wystawimy wtedy fakturę VAT 0%.

W przypadku chęci wysyłki do innego kraju niż Polska mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. W takim przypadku prosimy wcześniej o kontakt.

Standardowo pozycja widniejąca na fakturze VAT to “Komputer stacjonarny”. Jeśli zależy Ci, żeby pozycja brzmiała inaczej, np. “Stacja robocza” lub “Komputer gamingowy” to prosimy o kontakt – możemy to dopasować, oczywiście w granicach rozsądku i faktycznego przedmiotu sprzedaży.

Tak. Do momentu zanim zamówienie zostanie przez nas wysłane, możesz je anulować lub zmienić dowolny element w konfiguracji. W tym celu prosimy o kontakt. Jeśli natomiast komputer już do Ciebie dotarł to masz 14-dniowe prawo do zwrotu komputera bez podania przyczyny.

Tak. Po otrzymaniu komputera masz 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny. Jeśli chcesz zwrócić produkt, w pierwsze kolejności prosimy o kontakt.

Jeśli otrzymany sprzęt jest wadliwy lub pojawiła się wada po czasie, a komputer jest jeszcze objęty gwarancją, należy zgłosić reklamację korzystając z formularza reklamacji. Prosimy w takim przypadku o dostarczenie nam jak najwięcej szczegółów, zdjęć, filmików, które pomogą nam szybko rozpoznać problem. W odpowiedzi skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów naprawy/wymiany.

Wraz z komputerem do pudełka wkładamy akcesoria: pozostałe kable SATA, kabel zasilający, anteny do WiFi (jeśli są w zestawie), instrukcję pierwszego uruchomienia, paragon/fakturę. Do środka komputera wkładamy pianki poliuretanowe w celu zabezpieczenia wewnętrznych podzespołów przed uszkodzeniem. Komputer obkładamy styropianem, a następnie wkładamy po pudełka. Pudełko owijamy grubą warstwą folii bąbelkowej, a na koniec naklejamy z każdej strony etykiety “Nie rzucać”.

Tak zapakowany sprzęt rzadko ulega uszkodzeniu w transporcie, ale jeśli taka sytuacja zdarzyłaby się w Państwa przypadku, to prosimy o kontakt – uszkodzony komputer wymienimy na nowy bez żadnych dodatkowych kosztów.

Standardowo nie wysyłamy pudełek po podzespołach, ponieważ nie są one wymagane do gwarancji. Poza tym gwarancję poszczególnych podzespołów mogą Państwo zgłaszać za naszym pośrednictwem na podstawie dowodu zakupu komputera. Jeśli mimo to chcieliby Państwo otrzymać pudełka po częściach to prosimy o taką adnotację podczas składania zamówienia – wtedy zachowamy pudełka i wyślemy razem z komputerem do Państwa.

Przed wysyłką komputera przeprowadzamy kilkugodzinne testy obciążeniowe, korzystając z narzędzi takich jak OCCT, 3DMark, MemTest86. Niekiedy testujemy również komputery w wybranych grach. Każdy z podzespołów jest sprawdzany osobno, a następnie testujemy czy wszystko współgra ze sobą.

Korzystamy tylko z markowych i sprawdzonych części. Jeśli chodzi o karty graficzne, zazwyczaj jest to Palit, Asus. Zasilacze to zazwyczaj marka Endorfy, z którą na stałe współpracujemy. Dyski i RAM to na ten moment marki takie jak Lexar, Adata, Kingston, G.Skill. Posiadamy też własną markę dysków i RAMów.

Dbamy o to, żeby wszystkie części były wysokiej jakości, mamy określony standard doboru części. Przykładowo: mamy zasadę, że nie stosujemy kart graficznych z jednym wentylatorem, bez podkręcenia, ze słabą sekcją chłodzącą i sekcją zasilania. Możesz być pewien, że karty które wybieramy są zawsze podkręcone i zawsze mają solidne chłodzenie. Podobne standardy mamy dla pozostałych podzespołów, które wybieramy.

Tak. Jeśli chcesz otrzymać konkretny model karty graficznej, dysku, RAMu, zasilacza lub chcesz, żebyśmy zastosowali część, której nie ma w konfiguratorze, napisz do nas. Jesteśmy w stanie złożyć komputer z dowolnych podzespołów dostępnych na rynku.

Razem z komputerem otrzymasz kabel zasilający, niewykorzystane kable SATA (jakbyś chciał w przyszłości samodzielnie podłączyć sobie dodatkowy dysk), instrukcję pierwszego uruchomienia.

Jeśli chcesz wraz z komputerem otrzymać pudełka po podzespołach, napisz nam o tym w komentarzu do zamówienia, bo standardowo nie wysyłamy pudełek.

Jeśli zamówiłeś komputer z licencją Windows to system będzie już zainstalowany i aktywowany na Twoim komputerze. Klucz jest wgrany do systemu i w przypadku przeinstalowywania lub resetowania systemu za pomocą narzędzi Windows, klucz zostanie przypisany i nie trzeba będzie ponownie go wprowadzać. Jeśli natomiast będziesz chciał przeinstalować w przyszłości system nie korzystając z narzędzi Windows, to klucz znajdziesz za pomocą narzędzi zewnętrznych, np. Product KeyFinder.

Tak. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem komputera na raty 0%, wybierz metodę płatności Alior Raty lub metodę Płatność Online i w panelu Przelewy24 przejść do zakładki Raty, a następnie wybierz opcję Alior. Mamy możliwość sprzedaży na maksymalnie 20 rat 0%. Jeśli chcesz rozłożyć zakup na więcej rat, skorzystaj z płatności ratalnej oprocentowanej (Raty mBank w serwisie Przelewy24).

Leasing jest dostępny bezpośrednio na stronie internetowej. W tym temacie również można kontaktować się z nami mailowo i telefonicznie. Operatorem leasingu jest u nas LeaseLink.