FAQ

Masz jakieś pytanie? Napisz do nas na kontakt@artrel.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego w zakładce Kontakt.

Odpowiedzi:

  • Jak długo trzeba czekać na realizację zamówienia?

Zamówienia realizowane są zazwyczaj w przeciągu 5 dni roboczych. Wynika to z procesu produkcji: po otrzymaniu zamówienia kupujemy potrzebne podzespoły, a następnie budujemy urządzenie. Kiedy komputer jest gotowy, przechodzi serię testów jakości, w celu upewnienia się, że wszystko działa tak jak powinno. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak dbamy o jakość naszych produktów, kliknij tutaj. Czas realizacji może być wydłużony w zależności od dostępności wybranych podzespołów.

  • Czy komputery objęte są gwarancją?

Tak. Każde sprzedawane przez nas urządzenie objęte jest 2 letnią gwarancją. Dotyczy to zarówno gotowych zestawów, jak i komputerów budowanych na zamówienie.

  • Czy komputer po otrzymaniu jest gotowy do użycia?

Tak. Otrzymany od nas komputer jest zmontowany i dokładnie przetestowany. Jeśli wybrałeś opcję z systemem to na komputerze zainstalowany i aktywowany jest również system operacyjny. Jedyne co musisz zrobić to podłączyć, uruchomić i cieszyć się wymarzonym sprzętem.

  • Czy mogę wybrać inną obudowę do komputera?

Tak. Jeśli w dowolnej konfiguracji chciałbyś zamienić lub dodać jakikolwiek z podzespołów (np. zmienić obudowę) skontaktuj się z nami, a przygotujemy dedykowaną ofertę.

  • Gdzie mogę kupić komputer ARTREL?

Tutaj 🙂 W zakładce Produkty. Ale nie tylko. Znajdziesz nas także na portalu Allegro. Możesz też skontaktować się z nami bezpośrednio, a my doradzimy Ci co wybrać, w zależności od Twoich indywidualnych potrzeb.